Mimosúdne vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje Predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy info@lejaan.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti Zákazníka zašle Predávajúci Zákazníkovi v súlade s týmito VOP. Prípadné spory medzi predávajúcim a Kupujúcim je možné riešiť taktiež mimosúdnou cestou. V takomto prípade kupujúci - spotrebiteľ môže kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporov, ktorým je napríklad:
Slovenská obchodná inšpekcia
Bajkalská 21A
827 99 Bratislava 27
Email: adr@soi.sk
Web: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Spotrebiteľ môže využiť aj online platformu zriadenú Európskou komisiou na nasledujúcej adrese:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Predávajúci odporúča Kupujúcemu najskôr využiť kontakt na Predávajúceho pre vyriešenie
vzniknutej situácie skôr ako bude pristúpené k mimosúdnemu riešeniu sporu
Z košíka ste odobrali produkt, ktorý bol súčasťou niektorého z vašich darčekových balení. Prosím, skontrolujte, či je obsah vašich balíčkov v poriadku.
Pre našich zákazníkov na Slovensku sme vytvorili samostatný web , kde sa môžete prihlásiť k vášmu užívateľskému účtu. Pokiaľ si prajete účet previesť pod český web, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-maily customerservice@lejaan.cz, na telefóne +420 725 436 172 alebo prostredníctvom chatu.
Pre našich zákazníkov v Českej republike sme vytvorili samostatný web kde sa môžete prihlásiť k vášmu užívateľskému účtu. Pokiaľ si prajete účet previesť pod slovenský web, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-maily customerservice@lejaan.cz, na telefóne +420 725 436 172 alebo prostredníctvom chatu.
Pre našich zákazníkov v Nemecku sme vytvorili samostatný web kde sa môžete prihlásiť k vášmu užívateľskému účtu. Pokiaľ si prajete účet previesť pod slovenský web, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-maily customerservice@lejaan.cz, na telefóne +420 725 436 172 alebo prostredníctvom chatu.