Navštívte náš pražský showroom | Otvorený každý deň | Jaromírova 4, Praha 2 Vrátenie do 30 dní zadarmo Doprava zadarmo pri objednávke nad 115 € Navštívte náš pražský showroom | Otvorený každý deň | Jaromírova 4, Praha 2 Vrátenie do 30 dní zadarmo Doprava zadarmo pri objednávke nad 115 € Navštívte náš pražský showroom | Otvorený každý deň | Jaromírova 4, Praha 2 Vrátenie do 30 dní zadarmo Doprava zadarmo pri objednávke nad 115 € Navštívte náš pražský showroom | Otvorený každý deň | Jaromírova 4, Praha 2 Vrátenie do 30 dní zadarmo Doprava zadarmo pri objednávke nad 115 €

Často kladené otázky

Produkty

Ako sa správne starať o lôžkoviny s TENCEL™ Lyocell?

TENCEL™ Lyocell je citlivejší materiál ako bavlna. Odporúčame obliečky a plachty sušiť vždy naruby, a aj prať naruby, s veľmi malým množstvom aviváže, alebo aj kľudne bez nej.

Ako často odporúčate obliečky prať?

Našim materiálom môžete veriť, znesú aj veľmi časté pranie. Obliečky odporúčame prať po 7-10 dňoch. Starostlivosť o froté závisí od intenzity používania. Pri bežnom používaní odporúčame uteráky prať najdlhšie v horizonte 7 dní. Pri každej kolekcii nájdete bližšie informácie o správnej starostlivosti.

Ako sušiť lôžkoviny s TENCEL ™ Lyocell?

Po početných skúsenostiach nás, a predovšetkým našich zákazníkov, sme sa rozhodli označenie na všetkých kolekciách obliečky zmeniť a potvrdiť tak bezpečné používanie sušičky na mierny stupeň. Pri sušení odporúčame obrátiť naruby. U ušitých kolekcií, kde na visačke použitie sušičky neodporúčame, vás žiadame o zhovievavosť.

Mám sa báť zrazenia lôžkovín alebo zmeny tvaru povlakov?

Posteľná bielizeň (obliečky, prestieradlá) sa po vypraní ľahko zráža. S tým pri výrobe počítame, vlákna sa upevnia a potom krásne sedia. Nie je to iba záležitosť Lejaan produktov, každý materiál má svoje špecifické vlastnosti, s ktorými je potrebné počítať. Zrážanlivosť je prirodzená vlastnosť bavlny a nijako neovplyvňuje kvalitu posteľnej bielizne. Po vypraní sa teda ľahko zrazí a v priebehu používania zase natiahne. Ide o prirodzený cyklus výrobkov z bavlny a z bavlnených zmesí.

Ako mám prať froté (uteráky, osušky, župany)?

Naše dlhoslučkové froté je vysoko kvalitné a bude vám slúžiť dlhé roky. Všetky produkty z froté je nutné pred použitím aspoň raz vyprať v práčke na odporúčanej teplote. Uteráky aj župany je potrebné prať oddelene, praním sa odstraňujú zvyškové farby a nečistoty z výroby. Pri prvom praní dochádza aj k upevňovaniu slučiek v tkanine. Je to prirodzený proces, ktorý zaistí dlhšiu životnosť všetkých výrobkov z froté.

Môžem sušiť obliečky a prestieradlá vonku?

Ak sušíte posteľnú bielizeň vonku, odporúčame ju obrátiť naruby a nevystavovať priamemu slnečnému žiareniu. Pre naše obliečky vyberáme tie najlepšie materiály, ktorým slnečné lúče nesvedčia. Pokiaľ máte v spálni veľké okná, prehoďte cez obliečky deku alebo prikrývku pre zachovanie stálosti farieb.

Ako sušiť pletené deky a dekoračné vankúše?

O naše pletené deky a vankúše sa starajte rovnako ako o vás obľúbený sveter. Nepoužívajte sušičku, radšej ich rozložte na rovnú plochu a nechajte voľne uschnúť. Vyvarujte sa naťahovaniu a vešaniu, ktoré pleteninám menia pôvodný tvar.

Ako sa starať o deky a dekoračné vankúše?

Všetky pletené a tkané materiály sú všeobecne citlivejšie na začiarknutie, preto odporúčame opatrné zaobchádzanie. Deky a obliečky na vankúše je možné prať v práčke na 30 °C. Nepoužívajte sušičku ani žehličku, radšej ich nechajte voľne uschnúť.

Kde sú na uterákoch a osuškách umiestnené pútka?

Pútka našívame na bavlnené aj konopné uteráky a osušky vo všetkých rozmeroch. Sú umiestnené uprostred kratšej strany uteráka. Uteráky sa tak natiahnu po celej svojej dĺžke a rýchlejšie schnú.

Čo je Private Shopping?

Po novom našim zákazníkom ponúkame možnosť navštíviť naše liberecké sídlo a osobne si pozrieť všetky kolekcie Lejaan. Parkovať môžete priamo v areáli, pohodlne nakúpiť a na chvíľu sa zastaviť pri šálke výberovej kávy alebo pohára vychladeného prosecca. Svoj termín si prosím rezervujte vopred na privateshopping.lejaan.cz.

Ako si môžem rezervovať termín na Private Shopping?

Čas pre váš nákup si môžete zarezervovať online na adrese: privateshopping.lejaan.cz. Rezerváciu vám potvrdíme e-mailom, kde nájdete všetko potrebné. Pre ďalšie informácie nás neváhajte kontaktovať na info@lejaan.cz alebo +420 722 920 930.

Môžem si objednať vzorkovník obliečok?

Pre vašu inšpiráciu a jednoduchšie rozhodovanie v pohodlí domova sme zostavili Lejaan vzorkovník v piatich variantoch. Vyberte si podľa farieb, materiálov, alebo si nechajte poslať vzorkovník všetkých našich kolekcií obliečok. Spolu s objednávkou obdržíte aj voucher v hodnote zakúpeného vzorkovníka, ktorý môžete uplatniť pri vašom ďalšom nákupe.

Registrácia a objednávky

Je možné objednávku po potvrdení zmeniť alebo zrušiť?

Uviedli ste nesprávny rozmer, farbu alebo doručovacie údaje? Dodatočné úpravy pri objednávke systém bohužiaľ neumožňuje. Odporúčame kontaktovať našu zákaznícku podporu na customerservice@lejaan.cz alebo na +420 722 920 930 a objednávku stornovať. Radi vám pomôžeme, ak ste už zaplatili, čiastku vám vrátime obratom.

Musím sa pred objednávkou registrovať?

Na objednanie registráciu nepotrebujete. Registrovaní užívatelia však majú prístup k histórii objednávok, a nemusia si tak pamätať rozmery, ani farby. Odporúčame tiež prihlásenie k newsletteru, kde sa ako prvý dozviete o prémiových akciách a novinkách zo sveta Lejaan.

Ako môžem sledovať aktuálny stav mojej objednávky?

Náš tím vás e-mailom bude informovať o prijatí objednávky a odovzdaní dopravcovi. Balíčky obvykle expedujeme do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.

Nemôžem sa prihlásiť do zákazníckeho účtu. Ako mám postupovať?

Po založení profilu na www.lejaan.sk vám príde aktivačný e-mail, ktorý je potrebné potvrdiť. Skontrolujte tiež prosím, či sme sa nezatúlali do spamu. Po aktivácii sa môžete prihlásiť do svojho profilu a vyraziť na nákupy.

Ako zistím, že je objednávka potvrdená?

Po dokončení objednávky počkajte na presmerovanie na našu stránku, kde vám potvrdíme, že všetko prebehlo v poriadku. Tiež vždy posielame potvrdzovací e-mail.

Ako použiť darčekový poukaz?

1. Na www.lejaan.cz sa prihláste alebo sa registrujte k vášmu účtu kliknutím na siluetu v pravom hornom rohu.
2. Prejdite na stránku Môj kredit a do kolónky Uplatniť darčekový poukaz vložte kód uvedený na voucheri.
3. Potvrďte kód kliknutím na Overiť. Tým sa kredit pripíše na váš účet, pripravené premeniť sa na Lejaan radosti.

Ako využiť zľavový kód?

Zľavový kód zadajte do špeciálnej kolónky v prvom kroku košíka. V rámci jednej objednávky môžete uplatniť iba jeden zľavový kód. V prípade problémov s použitím kódu neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na customerservice@lejaan.cz alebo +420 725 436 172.

Neprišla mi faktúra / e-mail k objednávke

Nemôžete nájsť faktúru / e-mail k vašej objednávke? V prípade ekologického balenia zasielame faktúru iba elektronicky. Skontrolujte si prosím všetky schránky e-mailu, vrátane spamu, a pokiaľ sa vám nepodarí faktúru nájsť, neváhajte nás kontaktovať na customerservice@lejaan.cz alebo +420 725 436 172.

Balenie objednávok

Ako sú balené zásielky?

Dbáme na to, aby sa tovar pri ceste k vám cítil ako v bavlnke – rovnako ako neskôr vy v ňom. Výplne sú z hygienických dôvodov samostatne vákuované v obaloch s danou etiketou veľkosti. Pri balení produktov volíme čo najvhodnejšie rozmery zásielkovej krabice vzhľadom k vašej objednávke. Snažíme sa tak čo najviac eliminovať nepríjemnosti s váhou zásielky pri dodaní do vašich rúk. Objemnejšie zásielky sú v niektorých prípadoch rozdelené do viacerých kusov. Detailné informácie vám poskytne dopravca v informačnom e-maile.

Výdajné miesta a väčšie zásielky

Vzhľadom na charakter objednávok nezasielame na výdajné miesta výplne a objednávky väčších rozmerov. Pokiaľ si chcete objednať väčšiu zásielku, odporúčame zvoliť súkromnú adresu, kam vám Lejaan radi doručíme. To, či vašu zásielku je možné doručiť na výdajné miesto, ľahko zistíte pri objednávke v košíku.

Aké sú možnosti balenia v košíku?

Štandardné balenie
Naše štandardné balenie prevyšuje všetky štandardy. Používame plne recyklovateľné obaly s detailmi od Lejaan a faktúru priložíme k objednávke.
Ekologické balenie
Menej je niekedy viac. S ekologickým variantom nevytvárame ďalšie obalové materiály a faktúru pošleme elektronicky.
Darčekové balenie
Pokiaľ chcete objednávku darovať, odporúčame naše balenie s hodvábnym papierom, mašľou a osobným venovaním.

Doprava

Aká je dodacia lehota pri tovare, ktorý je skladom?

Tovar pravidelne doskladňujeme a zaisťujeme tak neustálu dostupnosť celého sortimentu Lejaan. Ak je položka, ktorú ste si vybrali na sklade, expedujeme ju nasledujúci pracovný deň. Celková dodacia lehota sa pohybuje okolo 3-5 dní, podľa zvoleného dopravcu. Doručenie do Štedrého dňa garantujeme pri objednávkach uskutočnených do 19. 12. (10:00).

Aká je dodacia lehota pri tovare, ktorý nie je skladom?

Všetky kolekcie a veľkosti sú v stálej ponuke, ktorú neustále dopĺňame. Ak je produkt vypredaný, je to dočasný stav a čoskoro bude znova skladom. Pokiaľ ste si vybrali položku alebo množstvo, ktoré je momentálne vypredané, môžete sa o dostupnosťi informovať na info@lejaan.cz.

Do akých krajín objednávky doručujete?

Aktuálne náš e-shop ponúka možnosti dopravy v rámci SR a Slovenska. Dopravu do ďalších krajín EÚ riešime individuálne. V prípade záujmu nás kontaktujte na customerservice@lejaan.cz s vaším výberom a adresou na zaslanie. My sa postaráme o kalkuláciu a možnosti doručenia Lejaan k vám, nech už ste kdekoľvek.

Kedy mám nárok na dopravu zdarma?

Ak hodnota vašej objednávky presiahne €115, ponúkame dopravu zdarma na akúkoľvek adresu v rámci Českej republiky a Slovenska. Táto výhoda sa automaticky uplatní pri dokončení nákupu a nie je potrebné zadávať žiadny špeciálny kód.

Platby

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Vašu objednávku môžete bezpečne zaplatiť online platobnou kartou. Využívame overené služby platobnej brány Comgate, vďaka ktorej sú vaše platobné údaje v bezpečí. Ďalšou možnosťou je platba na dobierku pri prevzatí od našich dopravcov alebo na odbernom mieste. V tomto prípade sú obvykle možné obidve varianty platby - v hotovosti aj kartou. V prípade zásielok pre Slovensko je možná iba platba online.

Prečo nemôžem na výdajnom mieste zaplatiť v hotovosti?

Niektoré výdajné miesta neumožňujú platbu v hotovosti, jedná sa najmä o úložné boxy. Odporúčame preto pred vyzdvihnutím overiť možnosti platby v konkrétnej pobočke.

Vrátenie a reklamácia

Aké sú podmienky vrátenia tovaru?

Máte 30 dní na rozmyslenie, alebo ak ste netrafili rozmer, zapáčila sa vám iná farba, môžete svoj Lejaan bez udania dôvodu vrátiť. Ak ide o vrátenie v neskoršej lehote, riešime každú požiadavku individuálne. Pokiaľ si neviete rady, neváhajte sa spojiť s našou zákazníckou podporou.

Aká je lehota na vrátenie tovaru?

Pokiaľ vaša zásielka z akéhokoľvek dôvodu nesplnila vaše očakávania, môžete ju jednoducho vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu. (Pre vianočné objednávky predlžujeme lehotu do konca januára.) Náklady na vrátenie hradíme my a refundáciu riešime v čo najkratšom možnom čase.

Ako vrátiť tovar?

1. Tovar zabaľte do balíčka, vložte vyplnený Vratkový formulár a vyberte si najbližšiu pobočku Zásielkovne (www.zasielkovňa.sk/pobocky).
2. Pri odoslaní balíčka poviete kód 958 846 35 a vezmite si od obsluhy potvrdenie o prijatí. Nezabudnite, že balíček musí spĺňať rozmerové štandardy Zásielkovne (https://www.zasilkovna.sk/ako-zabaliť-zasielku)
3. Všetko ostatné zariadime my . O prijatí vráteného tovaru vás budeme informovať e-mailom.

Musím tovar vracať v originálnom balení?

Ak vraciate tovar v štrnásť dňovej lehote, ktorú máte na rozmyslenie, je potrebné zachovať pôvodné balenie produktov, takže v prípade výplní originálne vákuované obaly. Je lepšie použiť pôvodné krabice, ale ak použijete iné, nič sa nedeje. Len všetko, prosím, starostlivo zabaľte a zalepte pre bezpečnú prepravu.

VERNOSTNÝ PROGRAM LEJAAN

Čo je Lejaan Loyalty club a aké výhody ponúka?

Lejaan Loyalty club je exkluzívny program pre našich verných zákazníkov, ktorý vám umožní získať 10% zľavu na všetky ďalšie nákupy. Akonáhle sa stanete členom klubu, zľava sa automaticky uplatní na všetky vaše ďalšie nákupy.

Ako sa môžem stať členom Loyalty clubu?

Stačí, ak sa zaregistrujete na našom webe a urobíte nákup v ľubovoľnej výške. Týmto krokom sa automaticky stávate členom a začína vaše 18-mesačné odpočítavanie na využitie 10% zľavy. Odpočet nájdete po prihlásení vo vašom užívateľskom profile.

Ako funguje odpočet a ako dlho trvá platnosť zľavy?

Po každom nákupe sa aktivuje 18-mesačné odpočítavanie, počas ktorého môžete využívať zľavu 10 % na všetky ďalšie nákupy. Ak počas tejto doby urobíte ďalší nákup, odpočet sa obnoví a môžete zľavu využívať aj naďalej.

Vykonal/a som nákup bez registrácie. Môžem sa aj tak pridať do Loyalty clubu?

Áno, môžete sa pridať aj spätne. Stačí si vytvoriť účet pod e-mailovou adresou, ktorú ste použili pri poslednom nákupe (uskutočnenom v posledných 18 mesiacoch). Po dokončení registrácie sa vaše 18-mesačné odpočítavanie na využitie zľavy spustí automaticky, a to od dátumu doručenia vašej poslednej objednávky.

Čo sa stane, keď počas 18 mesiacov nenakúpim?

Ak počas 18 mesiacov neuskutočníte nový nákup, zľava sa skončí a odpočet sa zastaví. Na opätovné získanie výhody zľavy stačí uskutočniť nový nákup a znovu vstúpiť do Loyalty clubu.

Je možné zľavu z Loyalty clubu kombinovať s inými zľavami?

Nie, táto 10% zľava nie je kombinovateľná so žiadnou inou zľavou, zľavovým kódom či inou marketingovou akciou a nemožno ju využiť na nákup darčekového poukazu.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Kontaktujte nás