Líján, Ležán, Lejýn. Aj tak sme už počuli vyslovovať našu značku. Ako je to správne, a aký príbeh sa skrýva za šiestimi písmenami?
Lejaan založili v roku 2020 traja kamaráti, Marcel Gecov, Honza Kmoch a Honza Bartoš. Prípravy však začali už o tri roky skôr. Fáza vývoja nebola vôbec priamočiara a mala aj množstvo slepých uličiek. Už v pomyselnom finále, kedy boli vytlačené etikety a výrobky takmer pripravené na predaj, sa rozhodli pre totálnu zmenu názvu.
„Na letisku v Thajsku, kde sme boli na spoločnom výlete, nám došlo, že ak chceme vybudovať lovebrand, musíme zvoliť názov, ktorým esteticky lepšie zapadneme do svetovej extra triedy,“ vysvetľuje Marcel. Pôvodné a v určitom ohľade konvenčné „Just Pure“ dostalo červenú kartu a nahradilo ho netypické slovo Lejaan. Čo znamená?
Lejaan je hravá prešmyčka mien majiteľov. Z Marcelovho mena začína názov slabikou „Le“, dve A v „jaan“ odkazujú na dvoch Jánov. Názov sa má vyslovovať ako „Leján“, ale pokiaľ ho budete čítať inak a predstavovať si pritom naše pohodlné kolekcie posteľnej bielizne, froté a deky, potom je všetko v poriadku.
CHCETE SI NAŠE PRODUKTY OSOBNE VYSKÚŠAŤ?
Poďte s nami objaviť krásu osobného stretnutia a nákupov s pohárom vychladeného prosecca či výberovou kávou v našom industriálnom libereckom showroome. Rezervujte si svoj termín na Private Shopping a nechajte si poradiť od skúsených expertov z Lejaan tímu.
Z košíka ste odobrali produkt, ktorý bol súčasťou niektorého z vašich darčekových balení. Prosím, skontrolujte, či je obsah vašich balíčkov v poriadku.
Pre našich zákazníkov na Slovensku sme vytvorili samostatný web , kde sa môžete prihlásiť k vášmu užívateľskému účtu. Pokiaľ si prajete účet previesť pod český web, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-maily customerservice@lejaan.cz, na telefóne +420 725 436 172 alebo prostredníctvom chatu.
Pre našich zákazníkov v Českej republike sme vytvorili samostatný web kde sa môžete prihlásiť k vášmu užívateľskému účtu. Pokiaľ si prajete účet previesť pod slovenský web, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-maily customerservice@lejaan.cz, na telefóne +420 725 436 172 alebo prostredníctvom chatu.
Pre našich zákazníkov v Nemecku sme vytvorili samostatný web kde sa môžete prihlásiť k vášmu užívateľskému účtu. Pokiaľ si prajete účet previesť pod slovenský web, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na e-maily customerservice@lejaan.cz, na telefóne +420 725 436 172 alebo prostredníctvom chatu.